blondiner är roligare att se på.

På något vis så har Qu lyckats dra in mig i den här "blondinbloggvärlden" på riktigt. Jag snackar om Kissie, Paow, Amanda och diverse pinsammaste pinsamma och nu sitter man där varje dag med äckel. Det är något självdestruktivt över att läsa deras bloggar, så oerhört obehagligt och jag tackar herren från ovan att jag föddes på 80-talet (med nöd och näppe) och med det inte längre klassas som en tonåring och därför inte kan bli beblandad med dessa fasansfulla flickorna.

Nu tänker vissa som läst min blogg ett tag "vadå? du har ju läst blondinbella i åratal typ" och tycker att jag ljuger. Men vet ni vad som hänt? Blondinbella har blivit mörkhårig! Detta gjorde min dag! All cred till henne!!!

Ja, jag ville bara få det ur mig.

Men ni som inte har sett det måste ta del av det och förstå vilken skräck jag känner inför dessa blondiner.


Alltså, ja? Alltså...

Postat av: HelloNicki

Heej, hoppas allt är bra! Fin blogg du har!



TÄVLING!



Jag har just nu en grym tävling i min blogg :) Var med och tävla och tipsa gärna om den i din blogg!



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram!



2009-08-28 @ 11:15:59
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0