fight club.

It's not until we have lost everything
that we can do anything.


Tänk att en hemmafredag kunde vara så mysig? En sak som gjort min fredag bäst är pesto och maria. Två saker jag älskar innerligt. Två saker som jag utan att tveka valt om jag fick välja två saker jag skulle ta med till en öde Ö. Men måste man sen välja mellan någon av dem, vilket kan bli jävligt svårt, så måste jag nog ändå säga att jag väljer peston. Min hemmagjorda såklart, annarst blir det nog Maria. Man kan inte ha Maria på allt, men peston.. Mmm, på ALLT!

Kvällens exempel: På pytt i panna.



Postat av: maria

men åh du är så himla bäst! jag skulle också ta med dig och pesto till en öde ö.. fast jag skulle välja dig av dom två!!!

2009-04-06 @ 22:20:19
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0