I'm not a girl, not yet a woman.

Mamma konfronterade precis mig och min syster med vars en pepparkaka i handen och sa bestämt:
- Hörrnini, nu får ni skriva er en önskelista för annars blir det inga julklappar!
(haha jag vet, hon sa faktiskt så. astöntigt!)

Så jag och julia satte oss vid köksbordet och vi bestämde att vi skulle brainstorma! Det som jag kom på först att jag önskar mig är en mixer. Så jag skrev det. men så fick jag sudda för jag kände mig helt för vuxen. Det enda jag önskar mig är en mixer liksom. Inget annat. Inga dockor eller tuschpennor. Så jag skrev barbie först och sen mixer. Det blir en skön blandning av ett litet barn och vuxen. En tonåring alltså!

Julia önskade sig cd-skivor och photoshop! hon är så rakt igenom tonåring redan så hon behöver inte anstränga sig. En annan får ju. Det är inte lätt när man är i övergångsåldern.


Har ni märkt att jag slutat skriva ":* /Eurika" i slutet på varje inlägg? Det var för att jag insåg hur fult och töntigt det var. Jag ber om ursäkt för det. Att jag gjorde det.

Postat av: förbluffad

amen vadå, önskar hon sig photoshop? det kostar typ 30 000 kr. kan hon inte bara ladda ner det?

2008-11-27 @ 22:21:15
Postat av: Erika.

Förbluffad: Hon är en sjutton år. En naiv sjuttonåring. en ganska dum sådan faktiskt.

2008-11-27 @ 22:32:25
URL: http://eurika.blogg.se/
Postat av: susanna

jag tycker din syster verkar ganska cool

2008-11-28 @ 20:50:08
Postat av: katarina

Jag önskar mig också photoshop, den riktiga! ladda ner är taskigt, tänk hur mycket tid de ´har spenderat på att utforma det!

2008-11-28 @ 20:51:07
Postat av: lolol

Photoshop hade jag fan kunnat utforma på 4 timmar. Verkligen tidskrävande!

Men håller med Susanna, din syster ÄR ganska cool

2008-11-29 @ 14:48:51
Postat av: lolol

förövrigt så borde min bror bo hemma nu också

2008-11-29 @ 14:49:07
Postat av: lolol

eller så får jag börja bo hos er

2008-11-29 @ 14:49:15

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0